Varför dör mitt hjärta vid varje andetag?

Det gör så ont i kroppen. Som att någon kört in en vass klo och dragit ut all lycka som någonsin funnits, och lämnat kvar skiten. Det är svårt att andas med all ångest i bröstet. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ytterligare en gång försökt med något jag trodde var över i min hjärna. Jag hoppas verkligen på att jag inte vaknar. Och om så är fallet, systrami, jag älskar dig mer än allt på hela denna jord. Förlåt.
jag orkar verkligen inte mer. Allt bara sabbas vad jag än gör. Det finns ingen som kan älska en trasig människa. Jag kommer vara ensam hela livet.
jag behöver antidepp. Fast lär väl svälja alla dom på en gång med då. Jag hatar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin