Jag har syndat!

Jag lovade mig själv att hålla i pengarna, gå ner i vikt och ringa en massa samtal.... Well. Igår köpte jag pizza med Caisa och ringde inte någonstans :( Och imorgon fyller den lilla busen 18, så då blir det väl ett och annat glas vin. Och sushi! Fast det betalar hon, så det ska inte bli så jobbigt. Jag är så rastlös i själen! Men jag vet inte vad jag vill göra :(( Jag borde kanske söka nåt jobb på Hemköp eller Ica, men jag vet fortfarande inte om jag klarar av det. Eller. Jo. Jag ska fan klara av det! Men man kunde bara ringa till hemköp på måndagar, så det får bli på måndag. Innan nio på morgonen.. Well, jag ska försöka i alla fall! Ska göra som min syster och börja gå och lägga mig i tid och gå upp vid 8 (fast jag går nog upp vid 10 till att börja med) och ta en promenad! Hade varit lättare om jag hade haft någon att gå med dock :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin