Vill du ha en personlig bloggdesign?

Jag hjälper dig mer än gärna! Allt du behöver är en idé, och en bra beskrivning av vem du är som person. Jag tar ett snack med dig för att specialanpassa designen så att den passar dig perfekt (du ska vara supernöjd med bloggen!). Pris sätter jag när vi snackar, då det beror på hur mycket arbete jag måste lägga ner på designen. Men det ligger på mellan 50-120kr, och pengarna förs över till mitt konto när designen är gjord.
Jag gör alla designs i min egna blogg först, och ger dig koderna när jag ser pengarna på mitt konto. (Varför skulle jag lura er när jag suttit i flera timmar och gjort en specialanpassad design till dig liksom?)

Kolla in min Portfolio och länken "Portfolio" med personers bloggar jag designat i listen längst upp!

Du kan kontakta mig via min e-mailadress eller facebook (länkar i sidpanelen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin