En perfekt dag!

Alltså, rubriken ljuger :(
Jag säger bara: http://emochan.org/emo/thread-73401.html. Ja, jag finns upplagd på den fina sidan emochan. Där hamnar man om man sticker ut lite på hemsidan emocore.se. Och det har jag visst gjort, som admin.
Menmen, jag är som en anka som får vatten på sig :) Jag tar det om en anka, haha!

Läste ens blogg som jag designat idag också. Och kom på att en massa av mina bilder raderats från photobucket, min bildhost. Hade visst även försvunnit från två andra som jag designat med (deras headers :<). Det suger.
Som tur va var inte alla borta, man får väl hoppas att resten av bilderna stannar med.
Kunde ju inte komma mer olägligt heller, eftersom att dom nu tror att jag raderade dom för att vara jävlig. Suck.

Orkade inte gå till skolan idag heller, det sög också :( Ingen bra dag alltså, men det ordnar sig! Har snackat telefon med mr. awesome två nätter i rad nu som fått mig att le lite.

NUUU ska jag hosta lite och kanske se om jag blir trött snart.
Hångel och sex på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin