Magnus Uggla

Jag kan inte somna längre! Nu sitter jag här igen, klockan fem på morgonen D:
Aja, ska väl röka snart och sen sova. Anton och Robin är utloggade från msn, dom jag brukar snacka med såhär "sent". Tidigt är det väl egentligen.
Jag har skickat efter lite grejer från H&M som jag får hem nästa vecka! Kommer bli awesome :D Det får bli en liten hemlis vad det är tills jag fått hem det. Känns så tråkigt att visa bilder från H&M's hemsida.

Jag lyssnar på Magnus Uggla, de gamla låtarna då, och har lite ont i magen fortfarande. Pappa och syrran har det med :( Vi vet inte riktigt vad det beror på. Något vi ätit kanske?

In other news...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin