Melissa Horn

Jag borde nog börja skriva mer, eller?

Jag lyssnar i alla fall på Melissa Horn nu sådär när julen är över. Jag fick en massa fint!

-Grejsimojs som gör att jag kan se tv via datorn 
-Tv (som man kopplar till datorn), så att jag kan kolla på tv och spela nästa julklapp samtidigt 
-Guild Wars Factions collecters edition (jag såg det på rusta och ba "FAN VA NICE, MÅSTE HA") 
-Otroligt många par strumpor (tack papsen) 
-Guitar Hero 
-Plattång med strass, lol <3 
-Sängkläder 
-Lakarn 
-Akrylfärger 
-Penslar 
-Necsessesär 
-Sjal 
-Vantar 
-Anteckningsblock till skolan nästa höst (tidigt? aja, fint vare <3) 
-1050 kr sammanlagt av far- och morföräldrar. 
-Silvrig paljettkudde 
-Leo-strumpbyxor 
-Doftoljegrejs med ljus
-Berlockarmband 
-Tjocka vantar

Yeah.. nu ska jag kolla film på min nya tv och sova sen :3 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin