Levande papperspåsar

Hey sverige!

Okey, rubriken var lite halvt spontan och har ingen mening alls med vad jag ska skriva, men då gillar jag det.
Sitter här och smörjer in näsan, för jag har precis duschat. Någon mer som lider av torr näsa som typ flagnar och håller på efter duschen? Det är fett jobbigt, men tacka vet jag hudkräm!
Fick min systers jul-önskelista idag, och jag ska väl sätta mig ner och fixa lite grejer till henne. Kan inte säga vad eftersom att hon kanske läser det här D:

Hm, what else?
Jag ska snart ner och äta apelsinris, omnom.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna naturtvål!

http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-tvalar-i-presentforpackning.html



2009-11-27 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin