LOKE LOKE LOKE

Hej, jag älskar Loke! Jisses. Speciellt den här låten:

Det var min vän Robin som visade Loke för mig för flera år sedan. Då var det Sommarkatt, Eldsjäl och Schyssta killen som spelades :)
Nu har jag hittat lite fler låtar, och jag älskar LOKE! <3
Jag saknar Robin :( han bor med Klas i Luleå nu för tiden, i andra änden av sverige! Robin och Klas är två utav mina pojkar, bästa vänner. Saknar dom :( Men dom kommer hem på nyår! :D
Får se vad jag ska göra på nyår förresten... Har blivit bjuden på nyårsfest i Hässleholm :) Fast jag vill ju träffa Klas och Robin här hemma :/ Och festa med Nissarna!

Hm, får se vad som händer :)

Nu ska jag dricka upp min oboy och fundera på att ta en dusch och en promenad :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin