Måndag

Hej!
Idag har varit så otroligt segt. Det är tråkigt att vara arbetslös :/
Jag vaknade vid 10 ungefär, Lasse kom och hämtade mig vid 10.40 och så började jag övningsköra (Y).
Sen hoppade jag av i centrum och köpte en redbull, cigg och tutti frutti rings på konsum (Y) haha. Sen gick jag till skolan för att ha en lektion, programhantering. Excel är inte så himla skoj alltså :( Men jag börjar fatta grejen nu alltså. Just det ja, kom på att jag har prov i det imorn :o Jikes. Men aja, kan inte öva till det ändå, har inget excel hemma ;(
Men det ska nog gå ändå :D
Hmhm, efter lektionen smet jag in på biblan för att kolla lite och fick med mig två böcker! "Dannyboy & Kärleken" och "Slå tillbaka!". Jag har redan 7 böcker hemma som jag ska läsa hehe :> Men nu för tiden lånar jag böcker i stället för att shoppa. Det är ju gratis :D
Sen köpte jag en till redbull, kollade lite inne på Kappahl och åkte hem.

Nu sitter jag här och skriver med sött folk på msn och lyssnar på Miss Li :)

Kolla vad glad jag är! :D Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin