32 timmar utan sömn

Ja, faktiskt! Och det lär nog bli mer. Jag ska till min psykolog imorn, får se vad hon säger när jag berättar om mina sömnvanor. Och att den där öronakupunkturen som hon skulle fixa inte har blivit av än. Jag kan ju fan inte lita på någon!

Åh, jag blir så sur. Men men, får väl hoppas på att hon skriver ut sömnpiller till mig. Så kanske jag kan somna. För liksom, jag börjar jobba nästa vecka. Eller praktisera, men whatever. Jag måste ju kunna sköta mitt jobb!


Hm, annars då?
Jag vågar fortfarande inte säga nåt. Det borde egentligen vara så uppenbart.


När jag skakar på huvudet känns det som när man är full. Hopas jag får hjärnskakning eller nåt :D

Kommentarer
Postat av: Simon

Gå och lägg dig kvinna :) Ett tips som alltid fungerar för mig är att ha en historiabok att läsa. Man somnar på direkten. Asbra oftast, lite mindre bra kvällen innan historiaprov :D

2010-04-09 @ 01:58:05
URL: http://theafterhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin