Åhåjaja

Här sitter jag och börja bli trötter. Säger väl sig självt efter att jag inte kunnat sova i natt.
Jag har lyssnat på Håkan i flera dygn! Jag känner mig helt mysig inombords. Och nu sitter jag här och överväger att handla nåt från H&M, men jag har inga pengar... Men jag kan ju ta det på konto... Men alltså, det kostar så mycket :( Men SKIT SAMMA! Jag ska nog se om det finns nåt fint kanske :3 Allt kanske är fult, vad vet jag! Jag fick faktiskt en såndär "10% rabatt på hela sortimentet"-lapp idag :3 hehhehhe

Och nu skrev Ludde på msn, hehihohuha : D

Jag har inget att skriva. Jag skulle skriva nåt jätteawesome och säkert skitviktigt med -men jag glömde.


Aja, slänger in mina favoritrader med Håkan, för de stämmer så bra in på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin