Äntligen klar!

Åh, jag har suttit och pillat med bloggen i flera timmar! Men nu blev den äntligen exakt som jag ville ha den :D:D:D
Åh, jag är helt i extas, den är skitsnygg! Älskar listen längst upp! OCH TACK TILL DESIGNADINBLOGG.SE som hade beskrivit hur man skulle göra! Klicka här om du också vill veta.

Nu är klockan tio i sex, och jag måste verkligen kissa. Och röka. Men kissa först! Haha, jaja. Jag ska springa iväg och göra det.

Jag kommer röka sen och se på soluppgången, för ah, den är på G nu <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin