Haters

'` robin|| äta knark, haha sa (20:15):
ajja, du kan ju ta och ta livet av dig seriost istallet for att sitta och bara snacka om det
Robin säger (20:15):
ajja, du kan ju ta och ta livet av dig seriöst istället för att sitta och bara snacka om det
knyt snaran och hoppa från stolen (men lägg snaran bakom örat bara sa nacken går av, annars kvävs du till döds och får ett snyggt permanent blåmärke)
men det visste du väl redan
ditt självmordsfixerade emo
tjarrå


Ibland skiner solen sådär extra mycket på mig. Bara mig, och ingen annan. Och då ler alltid jag, för det känns så härligt varmt i mitt ansikte. Det känns så underbart när det hettar så att skinnet flagnar och leendet växer sig större för att köttet brinner. Till slut blundar jag inte längre, men det gör inget för ögonen är redan borta. Då känner jag att världen är precis som den ska vara, helt fantastiskt perfekt. Omfamnande och varm. Välkomnande och kärleksfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin