Hejsan hoppsan!

Nu har det gått allt för lång tid sedan mitt förra blogginlägg märker jag. Men det är väl så det blir när man..... Inte gör nåt egentligen. Well, jag skriver nu! Och jag lyssnar på [ingenting]. Alltså, bandet heter så haha!
Och jaa, vad har jag för nytt att meddela? Jag kan väl säga att jag är pirrig. Mer än så gör att jag gömmer mig under bordet typ, åh vad blyg jag är. Haha, nu måste jag byta ämne :D

Jo, första veckan på Skocompaniet avklarad! Och jag trivs jättebra! Åh, det är så sköna människor som jobbar där att jag blir helt sjuk. Hm :)



nej doktor jag kan inte se skillnaden på
idioti och romantik
men jag kan skilja på svin
och dom som bryr sig om hur jag mår
och som hellre slänger alla pärlor dom har
framför att svika mig för en ynka pinal
och som stannar kvar när jag är svag
nej doktor jag kan inte se skillnaden på
idioti och romantik
men jag kan skilja på svek
och dom som bryr sig om hur jag mår
och som hellre slänger alla pärlor dom har
framför att svika mig för en ynka pinal
och som stannar kvar när jag är nej doktor jag kan inte se skillnaden på
idioti och romantik
men jag kan skilja på svek
och dom som bryr sig om hur jag mår
och som hellre slänger alla pärlor dom har
framför att svika mig för en ynka pinal
och som stannar kvar när jag är svag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin