Holland, ja just det

Jo, det är så att jag har ansökt som Au Pair hos en familj i Holland :) Verkade helt awesome. Och jag hoppas och inte hoppas på att det ska gå igenom. Skola vs Holland liksom. Och jag vet inte hur jag känner då, men som jag brukar säga: Lev en dag i taget, eller Den dagen, den sorgen!
Haha, jaja. Jag har dygnat förresten. I natt satte jag, Simone och August upp plansher i Gislaved. It was fuuuun!

Hm, men ah! Nu ska jag se om jag får tag på Bexi, och sen ska jag visa designen jag har tjosanfixat med hela morgonen : D

Klicka här för att se den :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin