I'm stupid, I'm stayin

Jag sitter här och filosoferar lite. Undrar hur mitt liv ser ut om ett år eller två.
Well, om två år så är möjligheten stor att jag faktiskt kan sitta i en lägenhet i Göteborg med en pojkvän som pluggar litteratur medans jag går igenom alla konstkurser som finns. Haha, jag har väldigt specifika framtidsdrömmar!
Nej men, Göteborg skulle sitta fint! Och jag har hittat några program på Göteborgs Universitet. Fast det var för sent för att söka i år så det får bli nästa år. Åh jösses, då nästan år, ska jag alltså söka till Beckmans, Konstfack OCH Göteborgs Universitet? Herregud vad jobb jag kommer få! För det är nämligen arbetsprover på alla utbildningarna!
D:
Hahah, aja, det löser sig nog.
Nu ska jag snart dra mig iväg till Arbetsförmedlingen med mina papper :) Så börjar jag jobba imorn förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin