Jag har väl tråkigt antar jag


Om förhållanden
Är du singel? sir, yes sir!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nä
Kärlek eller sex? kärleks-sex? nämen, kärlek såklart
Har du varit kär i någon? det har jag, ja
Finns det någon för dig just nu? jag hoppas det
Tio frågor om dig själv
Ditt namn?  Gry Anne Cedersdotter Eriksson
När fyller du år? åttonde juli
Några utsmyckningar på din kropp? 2 piercingar och 2 tatueringar
Vad har du på dig just nu? tröja, line och trosor
Vilken årstid är bäst? alla som inte bär med sig snö
Vad tycker du mest om hos dig själv? min personlighet är rolig okej
Vad är du bra på? att berätta jätte dåliga skämt
Vem älskar du mest på denna jord? vem? VILKA heter det. min familj, så klart
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? båda är najs
10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? Oda
Vem vet allt om dig? Oda
Vem är roligast av dina vänner? cissi
Vem är snyggast av dina vänner? Emmy
Vem är mest partyprisse? Emmy
Vem är den du helst har filmkväll med? Jonas
Vem av dina vänner är mest "evil"? alla
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Jonas och Cissi
10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Oda
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Japp
Vem är farligast i din familj? jag
Vem är coolast? Grels
Har ni något husdjur? Febe
Vem har du mest gemensamt med? Oda
Vem sover du oftast med? ingen?
10 frågor om idag
Vad har du gjort? tittat på film, hängt in kläder osv
Har du varit glad idag? Ja-a
Har du varit ledsen idag? obviously not
Vad ska du göra nu? lägga mig och sova
Har du gjort något dåligt idag? Nope, faktiskt inte
Vad har du ätit idag? kokade rödbetor med nån salsa sen en avokado
Har du duschat idag? japp
Är du trött nu? tror inte det
Vad händer imorgon? stan med jonas, träffa cissi, träffa kim, gå på bio sen åka hem
Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? Kim
Vem ringde dig senast? Kim
Vem sms:a till dig senast? Cissi
Vem sms:a du till senast? Cissi
Övrigt
Är du hungrig just nu? nein
Vad är klockan nu? 02:42
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb, bdb, hotmail, deviant, myspace, aupairsidan mfl.
Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? typ 2 timmar
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  typ 4 timmar
Musik
Lyssnar du på musik just nu? japp
I så fall, vilken låt för tillfället? ricky valance - tell laura i love her
Vad gillar du för musik? indiepop, britpop, pop, osv.
Kärlek
Har du kysst någon idag? Febe pussade jag på
Har du haft sex idag? med mig själv. hih. nä.
Har du ett förhållande? inte riktigt
Är du romantisk? jag tror det, vill i alla fall tro det
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? mmh
Har du nån gång slagit någon? ja, fast inte seriöst
Länge höll ditt längsta förhållande? vet inte.. beror på när det är rättvist att börja räkna
Hur länge var ditt kortaste? 1½ månad
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Beror på om jag är kär eller inte
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag var liten, ja. det har alla.
Är du en bra pojk/flickvän? förhoppningsvis. or else im doooooooomed
Vem sov du senast bredvid? jens
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? kim
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? japp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 25-30 års åldern kanske
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? eh, nä?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? är väl ungefär lika


Är du singel? I allra högsta grad, ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, faktiskt inte!
Kärlek eller sex? Kärlek.
Har du varit kär i någon? Ja.
Finns det någon för dig just nu? Det gör det faktiskt. Fast bara i mitt huvud än så länge :(



Ditt namn? Ebba Josefin My Holmberg
När fyller du år? 27 November
Några utsmyckningar på din kropp? Töjningar i öronen, två tatueringar.
Vad har du på dig just nu? Mysbyxor, trosor och en tisha.
Vilken årstid är bäst? Sommaren.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min charm och mitt leende, haha.
Vad är du bra på? Jag är ganska bra på att charma folk.
Vem älskar du mest på denna jord? Hm, min syster får det nog bli.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Jag har upptäckt att jag numer föredrar att inte sova ensam. Synd bara att jag måste sova ensam :(



Vem är din allra bästa vän? Hanna.
Vem vet allt om dig? Ingen, förutom jag då.
Vem är roligast av dina vänner? Emil! Han är störd, seriöst :( Och Hanna, hon är så bäst!
Vem är snyggast av dina vänner? Jag har bara snygga vänner, så det är svårt att välja ut bara en!
Vem är mest partyprisse? Petter fo sho! :D
Vem är den du helst har filmkväll med? Pierre eller Hanna, bara för att de ha sick humor, haha <3
Vem av dina vänner är mest "evil"? Emil! >:D
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Hm.. brukar inte ta med nån så. Men det skulle väl bli Hanna i så fall :)



Vem står dig närmast? Syrran.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, ganska.
Vem är farligast i din familj? Jag, hehe.
Vem är coolast? Pappa, haha!
Har ni något husdjur? Två katter och några fiskar!
Vem har du mest gemensamt med? Öh, ingen :(
Vem sover du oftast med? Ew, ingen?



Vad har du gjort? Lämnat papper på arbetsförmedlingen och färgat håret.
Har du varit glad idag? Hyffsat!
Har du varit ledsen idag? Njae.
Vad ska du göra nu? Kissa!
Har du gjort något dåligt idag? Nä.
Vad har du ätit idag? Nåt jox med ris, vegfärs, ägg och soltorkade tomater. Asmums.
Har du duschat idag? Nä!
Är du trött nu? Ne.
Vad händer imorgon? Vet inte :)



Vem ringde du senast? Uhm, pappa tror jag.
Vem ringde dig senast? Syrran.
Vem sms:a till dig senast? Ludde!
Vem sms:a du till senast? Ida och Madde.



Är du hungrig just nu? Nope.
Vad är klockan nu? 20.38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, facebook, hotmail, g-mail, modellbilder.se, aupair-world.com, bilddagboken, picnik, howcool.com och tele2.se



Hur länge sen var det du träffa din morsa? Typ.. två veckor sen kanske.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Hum.. fyra timmar sen typ.



Lyssnar du på musik just nu? Ja såklart.
I så fall, vilken låt för tillfället? Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit.
Vad gillar du för musik? Indiepop/rock, britpop, rock, surf, bitpop... ah.



Har du kysst någon idag? Nej.
Har du haft sex idag? Nä!
Har du ett förhållande? Nope.
Är du romantisk? Njae, inte så.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja :(
Har du nån gång slagit någon? Japp.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 3 månader ungefär.
Hur länge var ditt kortaste? 1 månad.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande plz.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Aldrig.
Är du en bra flickvän? Ja, det tror jag väl!
Vem sov du senast bredvid? Pierre.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Robin.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var väl typ.. 21 och pappa 27. Tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha, nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Uhm, dumpad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin