Kilklack in my heart

Det är snyggt, bekvämt att gå i och så underbart fint till allt. Jag har ett par blå kilklackar med brun kil från H&M som är supersnygga till jeans, men lika snygga till klänning. Och nu vill jag investera i en till kilklack. Svarta, yes please. Något i den här stilen kanske:



Fast egentligen vill jag ha helt plain svarta utan skarvar typ. SÅ JÄVLA SNYGGT! Tänk det till ett par svarta tighta jeans, och en svart tunika + skinnjacka med nitar på. Alltså, åh. Jag dör så snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin