Man måste vara liten för att vara stor

Nu måste jag börja rensa grejer ur min garderob och sälja! Allt ska bort!
Eller ja, inte allt kanske. Men en hel del! Jag behöver förnya mig, fräscha upp tills jag flyttar. Jag ska byta liv då, om 3½ månader. Fan vad härligt det ska bli! :D
Jag har hittat en ny sida tack vare P3 Star-Cissi (som förövrigt har snyggast hår på den här sidan av solen)! seconds.se heter den, och där ska jag börja sälja lite. Bättre än Tradera verkar det som, för vad jag har märkt hittills så kostar det inget att sälja som det gör på Tradera. Snacka om att jag blir fattig av alla fakturor jag får från Tradera eller, rena rånet.

Hm, nu äre blankt i skallen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin