Ny favorit & lite åldersnoja

Jag har börjat kolla på Vampire Knight, anime alltså. Ricard tyckte jag skulle kolla på anime, så jag skummade igenom sidan han skickade och såg nåt med vampyrer -jag älskar vampyrer. Och herrejesusihimmelen (nej, religiös är jag inte) jag är kär i en tecknad serie. Alltså, djskjfhbajkf!!!! Jag blir lätt fangirl_98 när det är nåt jag gillar :( Och shit vad gammal jag kände mig nu. Känns som det var igår man skrev typ "cool_chey_94", men dom är ju liksom 16 i år D: AMAGAD, åldersnoja. Jag fyller 20 i år, shit pomfritt. Sen kan det räcka tycker jag. Eller nej, 21 kan jag bli, så att jag kan festa loss i Las Vegas med om jag känner för't.

Men jösses.

Och förresten, varför är alla såna där ord (herregud, jösses -jesus-, oh my god) kristna ord!? :( Vi behöver lite nya svordomar, hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin