Soluppgång och tankar

Jag satt ute nyss och rökte. På en liten bänk vi har bakom en stor gräskulle, där ingen kan se mig. Och då bara satt jag där, och tittade ut över åkern, den stora eken, skogen bakom åkern och lyssnade på fåglarna. Och jag kom på mig själv att sitta och le som en fåne samtidigt som jag typ grävde ner hälarna i vinterdött gräs. Och jag kände att allt bara var helt okey, faktiskt. Att det inte spelade någon roll vad som händer om ett halvår, eller senare idag, för jag var lycklig bara då, där jag satt. Klockan halv sex på morgonen, i mjukisbyxor, skateskor och en stor vinterjacka.

Och nu när jag skriver ner det så kommer jag ihåg hur jävla lycklig jag kände mig, så jag ska dra ut en sväng till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin