21åringen är upphittad!

Ja, hetaste nyheten i media. Snubben som försvann på Cypern.
Han hittades ju idag, 12.30 svensk tid. Irrandes runt i en främmande stad och "allt var som utsuddat". Snälla, han var ju självklart så jävla råpackad att han inte visste vad han pratade för språk. Fy fan vilken jävla fylla! Hade jag varit honom hade jag skrattat mig hela vägen hem till Sverige.

Jag vill också försvinna i ett främmande land! Fatta vilken kick när man vaknar upp flera dagar senare och inte vet vad man heter, utan att polisen berättar vem man är för att Interpol letar efter en och har skickat ut bilder över hela världen <3 Min första kommentar hade typ varit: "ÅNEJ inte den bilden, fan vad full jag var där hahahahha lololol" och sen hade jag knäckt en till bärs och flinat åt en jävla fantastisk fylla.

Kommentarer
Postat av: Simon

Hohoo här har man inte varit på länge. Den killen måste haft en hyfsad ångest där ett tag ;) Men duu, hur gjorde du din bloggdesign så den skippar allt bajs på sidan och sätter det där uppe istället?

2010-07-26 @ 15:43:25
URL: http://theafterhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin