I was born to party hard.

Fredagen blev helt sick! Aldrig varit med om så mycket random stuf. Blev erbjuden trekant och giftermål bland annat, haha!
Jag och Sofie började med ugnspizza och vin hemma hos henne. Sen begav vi oss in mot centrum till Camilla and the gang och festade lite mer. Det blev lite ölspel och en massa dupstep. Sånt gillar vi! Sen drog vi till Meza där vi dansade en massa. Jag blev bjuden på drinkar för första gången ever typ, och jag kände mig fett uppskattad :D Dansade med en skitsöt kille med, som jag senare dissade hahaha.
Sen blev det typ.. "efterfest" hos nån snubbe. Var ganska trist, så jag och Sofie + Jocky gick hem vid 4ish nånting. Var hemma vid halv 6 på morgonen, helt stört!

Underbar fredag. Sov till 5 idag (igår) Hahah. Nu ska jag försöka se om det går att installera Sims 3, och kolla på Burlesque.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin