Idiotin som kommer med för fulla hjärtan

Här sitter jag och lyssnar på Säkert! och dricker energidricka. Och guuuuud. Tredje burken nu. Snart blir det fjärde. Sen kommer jag röka en massa cigaretter och dansa bort ångest hela natten! Är hyperaktiv. Kommer bli värre! Men jag har trevligt sällskap på msn och fnissar åt diverse slösurf. På tal om fniss och sånt. Här har ni en rolig print från facebook jag kirrade idag. Filip tänkte vara rolig (han lyckades, jag fnissade jävlar), och sen kunde han inte byta tillbaka från Tjugofem Personer, haha ♥



Kommentarer
Postat av: filip

alltid asrolig juuuuuuu

2010-11-17 @ 01:03:25
URL: http://klimatforandring.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin