It takes more to keep yourself warm.

Godmorgon allihopa!
Såg igår (på tal om ingenting) att min blogg ser lite skev ut på mac-datorer. Ska lösa detta senare idag (om jag orkar :c). Om en timme ska jag till skolan, har föreläsning i Flash! Ska bli kul att få in nåt med flash på min hemsida sen. Ska visa skissen jag gjort på hemsidan sen med. Men den ligger på skoldatorn, så får ta det efter föreläsningen :) Om jag kommer ihåg det, haha!

Nu ska jag snart käka rostade mackor (den enda frukosten jag har, suck) och klä på mig nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin