I've turn my eyelids inside-out for you.

Jag fryser så enormt om mina fötter! BRR! Tyckte att ni skulle få dela den informationen med mig. Allt för värdefullt för att hålla på själv. Jag fyller år om fucking 11 dagar! HELT SINNES :D 20 bast! Systemgammal :3 Åh, det ska bli fett med party då. Asnice. Åh.
Jag har lite tråkigt nu (intalar jag mig när jag egentligen borde gå till skolan och jobba). Och så fryser jag. Fast jag dricker te, så det är ganska fint ändå. Jag tycker om att slöskriva. Japp. Jag ska ta med mig kameran idag och ta lite bilder på mina klasskompisar. Så ska ni få se hur dom ser ut! För jag tror väl att det var typ 6 st som prenumererar på min blogg via bloglovin typ.. eller?

Komentera mera! :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-11-17 @ 13:01:57
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sist jag kollade var det hela 3 som följer min haha. Så du dubblar.

2010-11-17 @ 13:12:17
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej fin blogg =)

kika gärna in på min och ställ gärna en fråga på frågestunden=)

2010-11-17 @ 13:24:55
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin