Snö och skola

Det har snöat madness här! Typ 20 cm! Har satt ut en termometer som ska säga hur kallt det är ute med. Jag kommer ju typ avlida :o

Sitter och dricker te, kommer komma försent till skola, men vafan. Lite te måste jag ha innan skolan börjar! Och har fan inte råd med te i skolan. Ska nog ta med mig en tepåse till skolan :3
Hmhm, vad skulle jag skriva mer? Jo just det! Jag har två absoluta favoritlåtar med Bonobo (mitt favoritband typ) som jag vill dela med mig av:


If you stayed over
Dinosaurs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

HEJ, JAG ÄR EN SUPERHJÄLTE! Och jag tycker om att fotografera, måla, skulptera, träna och laga mat. Fester
och vänner tar upp mycket tid med, all
tid faktiskt för att vara sådan. Det här
är mitt liv, hoppas ni finner det intressant.

tumblr
deviantart
facebook
E-mail: [email protected]


bloglovin